Wednesday, December 16, 2009

Alkisah tentang suntikan...


Malam semalam aku p klinik kene inject @ suntik ngan doktor...huhuhu seram aku tgk jarum suntikan tu...aku ingat kecik jek jarum nyer..tetapibeso rupenya...ye la aku salu kene inject ngan jarum kecik..tapi la nie malam tadi makin beso jarom inject aku kene huhu..lebey kurg beso dalam gambar atas tu la huhu..seb baek die suntik kat lengan kanan aku...kalau kat bontot(bahasa lembut tu hihihi)kompom kebas + sengal2 la punye..ye la aku da la bawa kerete..mau xduduk diam mase bw kete huhu...aku tgk ade darah masuk dalam bekas suntikan tu...darah aku oooo rupenye...cuak gak la mase mule2 nk kene cocok tu huhu...pastu rase penin2 lalat gak la...lagi2 mase bw kete...tapi nk cepat punye pasal aku bw laju dalam 100km/j kot mase tu...da la hujan mase tu..men cilok2 sbb lori byk sgt..

P/S aku xsempat nk amek gmbr jarum yang menembusi urat lenganku ini...


No comments:

Post a Comment