Wednesday, December 9, 2009

Miss dat time...


Ntah aper kejadahnya aku harinie ley tringat mase2 lalu...ape aku mlalut pagi nie daaaaa...arinie pagi2 aku da termenung panjang...ntahhh ler...tringat mase2 aku kecik2 dulu...aku nie jenis hyper ckit..macam2 dugaan liku2 hidup yg aku da tempuhi..
dari segi life,kewangan,kesedihan,kekecewaan,penderitaan,kesihatan,percintaan dan mcm2 lg hehe..kalau aku nk citer sume nye kompom xwat kije ler jwbnye arini...bese la sume tu...aku rase korg2 sume mesti pernah lalui sume tu..dalam hidup nie kiter xkan selalu berada di atas..sesekali kita akan berada di bawah...tapi hidup kenelah di teruskan..kerana aku percaya pada 1 ayat nie...ALLAH XKAN MENGUJI SESEORANG HAMBANYA MELEBIHI KEKUATAN HAMBANYA TERSEBUT..that y aku teruskan hidup walau macam2 telah terjadi pada diri aku..aku bersyukur kerana di beri kekuatan oleh Allah SWT untuk terus dan terus hidup di atas muka bumi yang maha indah ini..
Pagi nie jek,sblm g keje aku da mule termenung bermule lepas solat subuh...xtau la kenapa arinie aku rasekan cukup tenang suasananya..maybe aku dok kampung kot..tu yg rase tenang cket..tetapi suasana yg tenang di sekeliling aku tidak cukup untuk menenangkan hatiku yg ntah aper yg difikirkan...bese la inilah kehidupan...ada 1 ayat nie yang sesuai untuk same2 kiter renung2kan...HIDUP TANPA MASALAH,UMPAMA MAKAN NASI TANPA LAUK...walaupun wajah aku nampak tenang tetapi tidak menggambarkan ketenangan hatiku...tetapi kadang2 aku berfikir sendiri,muhasabah diri ngan bermonolog sendrian(org nak kate aku gler pon xper..asal aku xnyusahkan org len) watper aku nk kalut2 fikir tentang sume masalah tu..kadang2 aku nie jenis suke memikirkan mslh org len..sampaikan mslh aku sndr pon ley aku lupekan..tp sumenye bkn xde jln penyelesaian..tp tulah asam garam idup...ish aku nie da mlalut dari topik hehehe...
ok lah kiter balik ke topik asal hehe...that pic aku xtau dtg dari mane..dat time acare sukan mase induksi...mmg seriusly aku xpernah kawal acara sukan yang disertai dalam 150org...bayangkan aku kene handle sume tu..lbey kurg 2 jam la aku xbrent bercakap huuuhuuu paham2la kan cmne nk handle gelagat ngan kerenah 150org...kat tekak aku nie da cam xde air liur jek...kering tapi aku tetap truskan untuk memeriahkan suasana..tp klu korg yg terlibat ngan sukan tu mesti tau ape kejadian yg berlaku...mase acara gambar kat atas tue,aku kene marah ngan dak2 sume..pasal tersalah ckp ler huhu xsemapat aku nk cover line balik mase tu...pape pun sume just for fun only...runner2 aku sume cekap walaupun ade kdg2 tu sume tersasul gak..papepun u all are the best...hehehe mcm2 kan...pape pun mmg best la..terbaek dari ladang gtuuuuu...kihkihkih..miss sgt2 dat time...work together..lagi2 mase nak siapkan persiapan tuk sukan tuuu..can't 4get it..mmg layan prasaan la time2 camnie..tersedar jek dari menung,tgk hari da cerah..perghh pe lg rempit ler...mane x nye..kul baper da...naseb baek xlewat smpai opis hihiihiii...tu yg xsuke tgk gmbr2 lame...ley wat diriku melayang tok mengimbau mase lalu...tapi hidup kadang2 bkn akan gembire salu.......i know that

5 comments:

  1. mcm ku kenal jer gmbr tuh... mcm dr kamera aku jer... huhuhuhuhu.. eleh, fokus kt gmbr tasya jer.. hohohohoho... kadang2 aku pn miss gak kt time induksi... waaa...

    ReplyDelete
  2. mung nie nora...xkn ler dak adib nie nk fokus kat mumia laks..per ler...mesti ler die fokus kat somebody hehe tol x...mung cam xbese laks...cam xprnh bercinta lak..faham2 udah..hihi

    ReplyDelete
  3. wah3 nora ngan daks wawasan...suke kan hang ngutuk aku huhu..kan byk mumia kat ctuuu...hehe kebetulan tasha ade lak tu hihihi...

    ReplyDelete
  4. en adib, siapakah gerangan daks wawasan tuh? aku nk tau gak profil dier!!! hohohoho

    ReplyDelete
  5. ntah la cik nora...sy pon xkenal saper daks wawasan tu...gaya ckp cam org ganu..tapi ntah la..jom tanya ramai2..wei daks wawasan saper dirimu?hehehe..ok x pertanyaan tuh

    ReplyDelete