Tuesday, December 22, 2009

Lagi Rm ditukarkan kepada...jeng3






Keterujaan ku untuk memiliki emas terus membara...kali nie aku merembat spesis 50g + 50g pulak..hehehe...kali nie dengan bermodalkan rm14k untuk 2 keping waffer spesis emas ni aku menambahkan lagi koleksi simpanan aku kepada 200g (aku da abih rm 28k camtu la...perghhh mmg abih duit smpnn ooooooooo...)xper2 segala kesabaran insya'Allah akan terbalas jua akhir...sebab ramalan

aku mengatakan (sejak bler aku jd tukang ramal nie..tapi gerak hati aku slalu xpernah tpu aku,sume datang dari Allah SWT..) harga emas akan melambung naik biler harge barang keperluan naik dan rege minyak naik(sume minyak la cth mnyk masak,myk gris,myk petrol,myk zaitun,taik minyak dan bukan org minyak hehehehe...)kawan2 nak tau x aku ade baca 1 article,tp aku ringkaskan la kat cnie,pelabur yang bijak mengaut keuntungan biler membeli emas,bukan semasa menjualnya..camtu lah bunyi nyer...kefahaman aku tentang ayat tu ialah, biler kiter beli dengan harge yg rendah,dan kiter tgk hargenya jualannya meningkat naik,da terus menaik..then kira lak baper keuntungannya...pastu aper perasaan kawan2...PANASSSSSSS X?????hehehe...papepun sumenya datang dari Allah SWT yg telah membuka minda aku agar lebih memikirkan mase depan..saya xpromote kat kawan2 tapi kawan2 pun da besar panjang,besar pendek pun ade kan hehe jangan marah yer sume ley berfikir...untung ker idak,terpulang pada kawan2 tok tafsirkannya...yang penting saya akan tambah koleksi emas saya lg...hehe...SELAMAT MENIKMATI GAMBAR2 DI ATAS HIHIHIHI...xkan tgk je kot...rase,pegang,beli n try tgk sebelum tdo dan fikirkan keuntungannya...kompom susah nk lelap mata heheehhehehe....



1 comment: