Monday, December 7, 2009

uwaaaa...sakit tanganku...






hari ini 07 Dis 09 merupakan hari yg penuh dengan dugaan bagi ku...hari yang menguji kesabaran aku...tapi aku redho dengan ketentuan dari-Nya...salah 1 nya adalah kecederaan yang ku alami semasa bermain badminton bersama kawan2...camnie citernye....alkisah jeng jeng jeng jeng jeng...sewaktu tengah kelekaan mengutip mata demi mata(point la dalam kamus badminton hehehe)ku ingin menghayun raket untuk membuat backhand(bukan backhand nak pukul org tau...p/s jgn suke suki banckhand org...igtlah org len pun ade backhand gak hihhi)tiba2 untuk seketika tanganku di cium oleh raket partner ku(kitorg men bergu@double ler) terasa kebas pada pergelangan tanganku...aku xkisah ape yg terjadi mase tu..yg penting bola pukulan backhand ku dapat point...tetibe aku lihat partnerku seumpama tergamam..aku pun xtau kenapa..rupe2nye baru lah ku tau bahawa raket die patah akibat melibas pergelangan tanganku(mule2 aku xrase pape)aku muskil kenapa tanganku kebas...rupe2nye bengkak daaa...parah tangan ku...ku rasekan berdesing(sesuai ker ayt tu hihii...cam kebas la gtu) jari kelingkingku...permainan tergendala seketika untuk kawan2ku melihat ape yg terjadi...semua terkejut melihat tanganku tibe2 bengkak+lebam(sambil belek2 raket kawanku yg patah)...kesian kawanku tu...tetapi di sebabkan semangat punya pasal,aku teruskan jugak maen wlupun tgn ku sakit...xkn nk men sparuh2 kot...xbest la camtu..mule2 mase kene,xsakit paper...la nie bler masuk kje blik,baru la aku terase dari pergelangan tangan sampai ke lengan sakitnyer...terase sengal2(maybe efeknyer kot...abis la..kompom klu g klinik kene balut tangan aku nie...bengkak tuuuuuuu...la nie pon aku ngah menaip,trase sakit huhu..aku da letak minyak panas MENNZA dan ELANIL untuk mengurangkan bengkak tangan aku..xtau la berkesan ke x huhu...sempat lg aku snap gmbr raket yg patah tu berserta dengan tanganku yg parah(lebam oooooooo)...naseb bek tulang tangan aku keras huhuhu..xkeras cam besi la..xtau lak klu tangan aku di xray,ade rekat kat tulg aku...mintak2 di jauhkan la..seram..nk gune lame tgn nie uuuuuuu.......


2 comments:

  1. mesti ko g pusat kesihatan kn??? hahahahaha

    ReplyDelete
  2. ish dok ehhh...p yg dekat2 jek ngan umah aku jek...balut ooooooooo huhu..tp xde saper pon tanyer aku...lone rangger gtu not power ranggers...hahahha

    ReplyDelete